Wednesday 13 February 2013

The Most Visited at Mr Goo..


Assalamualaikum..

Disebabkan aku terlalu rajin nak menulis hari ni, aku tulis lagi..hukhuk.. On je internet, first skali yang aku bukak ialah Twitter. Bukak twitter bukan nye nak tweet apa2 pon. Cuma nak tengok follower bertambah ke tak, tu jer..Kah3..okey tak lawak. Lepas bukak twitter, aku tengok2 blog aku. Tambah apa2 alat ke, edit entry ke, macam2 lah kan, kalau rajin macam sekarang, buat entry baru. Then aku baru bukak FB yang dah bersawang tuh. Tak selera dah tengok fb aku tuh. Terlalu berserabut dan lembab sebab terlalu banyak status dan like. Kena loading lama sikit. Aku online fb pon sebab nak mesej berjela-jela ngan kawan aku sorang tuh. Kadang2 ngan akak kalau ada apa2 yang aku nak cakap ke kan.

Entry kali ni aku nak promo laman web most visited aku ni hah. MAADUU www.maaduu.com . Kat sini lah aku tengok cerita korea bebanyak tuh. Excited masa first time tengok laman web ni. Terlalu banyak cerita2 korea. Setiap episode ada pulak tuh. Laman web ni eksklusif sangat pada aku. Tak berserabut. Line internet laju pulak masa tu. Jadi dia tak tersekat2. Lancar je tengok. Tu yang aku suka sangat tu. Tak macam youtube yang nak kene tunggu merah abes baru nak jalan video nya. Yang ni, kalau line internet laju, lancar jelah dia. Jangan risau. Tapi tak semua cerita korea ada. 



Ini maaduu version lama.. Version nilah yang mula2 skali aku jumpa.. Kat tepi tu banyak sangat cerita.





Tapi yang ni version baru. Tak berapa nak jelas sangat gambar ni sebab gambar ni je yang jumpa kat image google. Yang ni lagi daebak!!!


Nak yang terperinci, tengoklah laman web tuh. Laman web ni cuma boleh dibuka di Malaysia, Singapura dan Indonesia sahaja. Negara lain tak boleh tengok. Setakat ni tak ramai lagi yang menyukai maaduu kat FB. Baru nak mencecah 2 juta bagi kat Malaysia sahaja. Indonesia dan Singapura tak tau laa pulak. Seriusly ada banyak sangat korean drama kat sini. Kalau nak dengar K-pop pon boleh je. Tapi aku tak pernah bukak lah. Sebab aku tak minat K-pop. Cuma minat K-drama je..huhu

Lagi satu sumber aku, ialah TONTON. Tak semua ada, dan tak banyak pon cerita kat tonton ni. Tapi aku ada jugak tengok kat situ kalau tak dapat tengok kat tv. Aku lebih suka tengok kat lappy sorang2.. Baru lah feeling..Tengok ramai2 tak bole nak feeling2. Barulah ada privasi sikit kan. Laman web lain pernak tengok, tapi semua sekerat jalan. Menyakitkan hati sebab lambat sangat loading dia. Sumber terbaru yang aku baru jumpa, Dramacrazy..best sangat sebab laju jer. Semua cerita ada, taiwanese, japanese, korean.. terbaek lah semua..

Okey, cuma ni je yang aku nak share. Thanks for reading.




No comments: