Thursday 25 April 2013

April Fool..



Assalamualaikum..


AAAaaaa.. Lama gila tak tulis entry. Sorry. Tak de masa. Plus tengah down gila. Pastu kira2 how many days left for my holiday, makin nak cepat2 tengok cite korea. Huh, tak masal. Tapi betul la. Aku kalau boleh nak tengok semua. Tapi, nak select mana satu cite yang best tak tau. Takut nyesal pulak kang tengok tak best. Jadi sebelum tengok kena look up dulu at Mr Goo. Tengok cast dia, tengok episode ratings, pastu baru boleh tengok. Tengok lah tajuk aku yang kat atas 2, April dah nak abes tetiba nak april2 fool segala. Lebey jer kau. 

Eeeie, asal le eak cepat noh masa berlalu, rasa macam baru semalam 1 April. Hari ni terus je loncat 25 April. Kemain kau nak loncat2 25 hari. Loncat seminggu je dah le kan. Hampir 4 bulan aku bercuti. Macam tak de buat pape, padahal aku lah orang yang paling busy aku rasa kat rumah ni. Busy aku ni, bukan busy buat kerja berfaedah, buat benda lagha. Masyaa Allah. Apa nak jadi ngan aku ni yerk. Istighfar dulu bebanyak ye Fatihah ye. 

Aku tak de mood sebenarnya nak membebel hari ni. Mood nak berblog tengah tak de sekarang. Jadi, aku tulis sikit je nanti. Nanti kalau aku ada masa aku edit balik le. Aku tulis ni pon sebab tak sampai hati nak tinggalkan entry bulan April ni. So, rasanya entry bulan April ni satu je kot. Bulan 5 nanti In Shaa Allah aku tulis banyak sikit.

Goodbye..

No comments: